Toimitusehdot

Luotettavaa kaupankäyntiä vuodesta 2008

Olemme supisuomalainen kehonhuollon ja hyvinvoinnin tuotteita tarjoava yritys. Myymme tuotteita täysi-ikäsille yksityishenkilöille sekä rekisteröidyille yrityksille Suomeen. Kaupankäynnissä noudatetaan suomen lakia ja kuluttaja-asiakkaiden osalta lisäksi kuluttajansuojalainsäädäntöä.

Päätuotteemme ovat pilates- ja joogatarvikkeet sekä -vaatteet. Pyrimme jatkuvasti päivittämään tuotevalikoimaamme etsien laadukkaita uusia tuotteita ja tuotesarjoja täydentämään valikoimaamme, jotta pystymme tarjoamaan monipuolista, kiinnostavaa ja ajankohtaista tuotevalikoimaa.
Otamme mielellämme vastaan kaikenlaista palautetta, vinkkejä uusista tuotteista ja parannusehdotuksia tuotevalikoimaamme ja palveluumme liittyen, jotta voisimme palvella asiakkaitamme entistä paremmin.
Kaikki ulottuvillamme olevat tuotteet eivät löydy sivuiltamme varastotuotteenamme, mutta toimittajiltamme, kuten Fitness Mad, Gymstick, Casall, Togu on saatavilla hyvin laajasti erilaisia hyvinvointiin, kuntoiluun ja terveyden edistämiseen liittyviä tuotteita. Ota siis rohkeasti yhteyttä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@pilateskauppa.fi, mikäli etsimääsi ei löydy kaupastamme, niin voimme tarkastella tuotteen saatavuutta.
Palveluyhteistyökumppanimme Paytrail (verkkopankkipainikkeet) ja Klarna (Lasku ja osamaksu) hoitavat rahaliikenteen luotettavasti. Matkahuolto ja posti toimittavat tilauksesi perille nopeasti ja turvallisesti. Toimitamme myös useaan Euroopan maahan ja näille lähetyksille on kassalla valittavana Postnordin kuljetukset.

Euroopan johtava liiketoimintainformaation tuottaja Bisnode on myöntänyt Pilateskauppa.fi -verkkokauppaa ylläpitävälle ja kehittävälle Suomen Urheilu- ja Fitnesskauppa Oy:lle korkean AA -luottoluokituksen vuonna 2013. Korkeimpiin AAA ja AA -ratingluokkiin kuuluu vuonna 2017 vain alle 15% kaikista suomalaisista yrityksistä.

Suomen Asiakastieto Oy on 25.5.2016 myöntänyt Suomen Urheilu- ja Fitnesskauppa Oy:lle korkeimman Rating Alfa -luottoluokituksen AAA.
Suomen Vahvimmat –sertifikaattiin oikeutettuja ovat Asiakastiedon 7-portaisen Rating Alfan kahteen ylimpään luottoluokkaan kuuluvat yritykset. Tähän kategoriaan kuuluu vain n. 12% suomalaisyrityksistä.

Lue lisää luottoluokitusperusteista.

Toimitusehdot / sopimusehdot

1. Yleiset sopimusehdot

2. Toimitusaika

3. Toimituskulut

4. Maksutavat 

(ml. lahjakortit ja alennuskoodien käyttö)

5. Toimitustavat

6. Palautusoikeus

7. Tietosuojakäytäntö

1. YLEISET SOPIMUSEHDOT

Myymme tuotteita täysi-ikäisille kuluttajille sekä yrityksille ja yhteisöille. Kaikki tuotteet ja hinnat löytyvät verkkosivuiltamme ja hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin. Tuotteita koskee kuluttajansuojalaissa määritelty kulustavaran virhevastuu. Takuu on valmistajan vapaaehtoisesti myöntämä lisäsitoumus virhevastuun lisäksi.

Tilaaminen ei edellytä rekisteröitymistä, mutta tunnukset luomalla asiakastietosi tallentuvat ja kirjautumalla oman asiakastilisi kautta tilaukset hoituvat jatkossa nopeammin. Rekisteröitymis-sivu aukeaa ensimmäisen tilauksen jälkeen. Rekisteröityminen verkkokauppaamme ei tarkoita automaattista postituslistallemme liittämistä, vaan se tapahtuu vain asiakkaan omasta halusta.(kts. 7. tietosuojakäytäntömme) Tilaajan velvollisuus on ennen tilauksentekoa tai sähköpostitse/puhelimitse tilausta jättäessään tutustua voimassa oleviin sopimus- ja toimitus-, ja palautusehtoihimme. Jättäessään tilauksen ja/tai tarjouspyynnön asiakas hyväksyy kiistattomasti Pilateskauppa.fi -verkkokaupan sopimus- / toimitusehdot. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut, toimitustapa sekä tilatut tuotteet. Asiakas vastaa tilauksenteon yhteydessä ilmoittamiensa yhteys- ja osoitetietojen oikeellisuudesta. Emme vastaa puutteellisten tai virheellisten asiakastietojen aiheuttamista viivästyksistä. Verkkokauppaamme tehdyillä tilauksilla ei ole minimiostorajaa eikä pientoimituslisää.

2. TOIMITUSAIKA

Asiakastyytyväisyys on meille tärkeää ja pyrimme kaikkien tuotteiden osalta mahdollisimman lyhyeen toimitusaikaan. Pakkaamme ja toimitamme tilauksia jokaisena arkipäivänä. Keskimääräinen toimitusaika on 1-3 vuorokautta varastosta heti löytyville tuotteille. Mikäli tuote on tilapäisesti loppunut, mainitaan siitä selvästi tuotteen esittelyn yhteydessä. Toimitusaika-arviota voit kysyä asiakaspalvelustamme. Mikäli tuotteen toimitus viivästyy jostain syystä, on asiakaspalvelumme yhteydessä tilaajaan ensisijaisesti sähköpostitse. Mahdollisista pidemmistä tauoista toimituksissamme tiedotamme etusivullamme Ajankohtaista -osiossa sekä facebook -sivullamme. Lue lisää..

3. TOIMITUSKULUT

Toimituskulut määräytyvät kassalla valitun toimitustavan sekä lähetyksen painon ja koon mukaan ja sisältävät pakkaus- ja lähetyskulut.

  • KIRJELÄHETYKSET  3,90€ – 5,90€
  • NOUTO POSTISTA -paketti  alk. 5,90€ 
  • LÄHELLÄ -PAKETTI (Matkahuolto)  alk. 5,90€
  • POSTI KOTIPAKETTI alk. 9,90€
  • MATKAHUOLTO KOTIINJAKELU alk. 11,90€
  • JAKO -PAKETTI (Matkahuolto) alk.9,90€
  • POSTIN EXPRESS PAKETTI  alk. 8,90€

4. MAKSUTAVAT

1. Verkkopankkitunnuksilla tai luottokortilla

Voit maksaa ostoksesi pankkien verkkopankkitunnuksilla tai luottokortilla. Maksaminen tapahtuu Paytrail -verkkomaksupalvelun kautta (yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa), Nordean, Sammon, Osuuspankin, Paikallisosuuspankkien, Aktian, Ålandsbankenin, Tapiolan, S-Pankin ja Handelsbankenin asiakkaille. Luottokortit, Visa, Visa Electron ja Mastercard.
Kortti- tai tilitietosi eivät missään tilanteessa välity verkkokaupalle, saamme ainoastaan tiedon suorituksesta.

2. Klarna -lasku. 30 päivää korotonta maksuaikaa!

Laskulla maksusta peritään 2,90€:n laskutuslisä.

Toimitukset vain tilaajan väestörekisterikeskukseen merkittyyn osoitteeseen.

Valitessasi maksutavaksi Klarna -laskun, tarkistaa Klarna Oy aina luottotietosi maksuajan myöntämiseksi. Klarna -laskua ei toimiteta tilauksen mukana vaan se lähettyy Klarnalta sähköpostitse.

Lisätietoa Klarna Lasku -palvelusta: www.klarna.fi

3. Klarna Tili – osamaksu

Voit maksaa tilauksesi osissa käyttämällä Klarnan osamaksu maksutapaa. Klarnan osamaksulla maksaessasi Klarna Oy avaa ensimmäisen tilauksen yhteydessä sinulle tilin automaattisesti.

Voit lyhentää tiliä joko itse valitsemissasi kuukausierissä (kuitenkin vähintään joko 8,95€ tai 1/24 laskun loppusummasta riippuen siitä, kumpi on suurempi) tai kaupan kassalla tarjotuissa kiinteämmissä maksuaikatauluissa (3-36 kk), kun ostoksesi ylittää 100 €.

Kaikki Klarnan osamaksulla maksamasi ostokset yhdistyvät automaattisesti samalle tilille ja samalle kuukausilaskulle, myös silloin kun maksat Klarnan osamaksulla muissa verkkokaupoissa asioidessasi. Saat kuukausittain siis vain yhden laskun, jossa on tilausmäärästä huolimatta vain yksi laskutuslisä. Kun olet maksanut laskun loppusumman, tili sulkeutuu automaattisesti.

Ostoksesi hyväksymiseksi sinulta kysytään ostoskorissa henkilötunnuksesi, väestörekisteriin ilmoittamasi osoite ja tiedot vuosituloistasi. Saat päätöksen tilauksesi hyväksymisestä välittömästi tilauksen vahvistettuasi. Ensimmäisen kerran Klarnan osamaksulla maksaessasi sinulle lähetetään postitse tilisopimus, joka sinun tulee allekirjoittaa ja lähettää Klarna Oy:lle.

Osamaksuvaihtoehtojen kulut:

Maksuaika Vuosikorko Avausmaksu Laskutusmaksu
3kk 0% 9,90 € 3,95 €
6kk 0% 19 € 3,95 €
12kk 0% 29 € 3,95 €
24kk 9,95% 29 € 3,95 €
36kk 9,95% 29€ 3,95 €
Tili 22% 0 € 3,95 €

Muista lukea huolellisesti Klarnan osamaksun tiliehdot osoitteessa: www.klarna.com/klarna-tiliehdot.pdf

Laskuihin liittyviin kysymyksiin saat vastauksia nyt myös käyttämällä Klarnan sähköistä asiakaspalvelulomaketta osoitteessa www.klarna.fi

4. Ennakkomaksu / maksuohjeet sähköpostiin.

Voit yksityis- tai yritysasiakkaana valita maksutavaksi myös ennakkomaksun ja maksaa ostoksesi tilisiirtona Suomen Urheilu- ja Fitnesskauppa Oy:n tilille. Saat tilausvahvistuksen yhteydessä maksuohjeet sähköpostiisi ja tilaus lähetetään heti, kun maksusuoritus näkyy tilillämme. 

Tilinumero: Nordea FI91 1112 3000 386976
Maksun saaja: Suomen Urheilu- ja Fitnesskauppa Oy
Käytäthän maksaessasi annettua viitenumeroa.

Huom! Tieto maksusta välittyy meille pankista riippuen 1 pankkipäivän kuluttua, joten toimitusaika voi olla päivän tai kaksi pidempi. 

Odotamme maksua 3 arkipäivää, jonka jälkeen pidätämme oikeuden purkaa tilauksen ja vapauttaa tuotteet takaisin myyntiin. Tilauksen peruuntumisesta lähtee sähköposti-ilmoitus.

5. Yrityslaskutus 14vrk maksuaikaa 

Yrityksille ja muille yhteisöille (esim. kunnat ja kaupungit) myymme laskulla 14 päivän maksuajalla. Perimme 2,90€:n laskutuslisän.

Yrityslaskutus- sekä verkkolaskutus-maksutapaa käytettäessä tilauksessa tulee ilmoittaa yrityksen nimi ja y-tunnus. Tarkistamme tarvittaessa luottotiedot ja varaamme oikeuden pyytää ennakkomaksua (esim. uudet asiakkaat). Odotamme maksua 7pv, jonka jälkeen tilaus peruuntuu ja tuotteet vapautuvat takaisin myyntiin.  

Maksamattoman laskun osalta muistutamme maksusta sähköpostitse. Toisesta muistutuksesta peritään 10€ muistutusmaksu. Maksamattomat laskut siirtyvät perintätoimisto Ropo Capital Oy:n hoidettavaksi, jolloin kaikki perintäkulut veloitetaan asiakkaalta. 
Jättäessään tilauksen ja/tai tarjouspyynnön, yritys hyväksyy kiistattomasti Suomen Urheilu- ja Fitnesskauppa Oy:n sopimusehdot.

6. Lahjakortilla ostaminen

Lahjakortti sisältää yksilöllisen koodin, joka vastaa arvoltaan lahjakorttiin valittua summaa ja toimii kassalla maksuvälineenä. Koodi on aktiivinen heti toimituspäivästä lähtien ja on voimassa 6kk hankintapäivästä. Lahjakorttia ei voi vaihtaa rahaksi. Lahjakortit tulee itse aktivoida kassallamme tilausta tehdessä, niitä ei ole mahdollista aktivoida tilaukseen jälkikäteen. Huomio, että lahjakortti toimii samalla periaatteella kuin kampanjakoodit. 
Lue tarkemmat ohjeet lahjakortin hankkimiseen ja lahjakortilla ostamiseen täältä.

Alennuskoodin käyttö

Mahdolliset alennus/kampanjakoodit aktivoidaan kassasivun alaosassa tai ostoskori -sivulla klikkaamalla sivun alalaidassa vasemmalla “onko sinulla alennukseen oikeuttava koodi” ja syöttämällä koodi siitä avautuvaan “kampanjakoodi” -ruutuun ja painetaan tallenna. Kampanjakoodit tulee itse aktivoida tilauksen yhteydessä, niitä ei ole mahdollista aktivoida tilaukseen jälkikäteen. 

5. TOIMITUSTAVAT

1. KIRJE 1 lk.
2. LÄHELLÄ -paketti
3. POSTIPAKETTI
4. KOTIINKULJETUS Matkahuolto
5. KOTIINKULJETUS Posti
6. MYPACK COLLECT (noutopistetoimitus Eurooppaan) 
7. MYPACK HOME (kotitoimitus Eurooppaan) 

Toimitamme kaikki kotimaan lähetykset matkahuollon tai postin välityksellä. Toimitamme myös useaan Euroopan maahan ja nämä Postnordin välityksellä.

1.TOIMITUS KIRJEENÄ. Huom! Kirjeiden toimitusaika on pidentynyt postin jakelupäivien vähenemisen myötä. Kirjetoimitukset ovat useimmiten perillä viidessä arkipäivässä toimituksesta. Hinta määräytyy painon mukaan 3,90€ – 5,90€.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Pakettilähetykset voit valita noudettavaksi valitsemastasi matkahuollon tai postin noutopisteestä. Molemmissa tapauksissa voit seurata pakettisi kulkua seurantakoodin avulla. 

Pienten kirjemittoihin mahtuvien pakettien kohdalla varaamme oikeuden toimittaa ne aina ensijaisesti postin tai matkahuollon (saman kuljetusyhtiön) seurattavana pikkupakettina, mikäli paketin koko sen sallii. Postin pikkupaketit toimittuvat suoraan postilaatikkoon päiväpostin mukana. (kuitenkin nopeammin kuin kirjeposti)



    2. LÄHELLÄ -PAKETTI

    Matkahuolto kuljettaa pakettisi nopeasti ja luotettavasti noudettavaksi valitsemaasi Matkahuollon toimipaikkaan. Noutopisteistä erityisesti kauppojen pitkien aukioloaikojen ansiosta voit hakea pakettisi läheltä sinulle parhaiten sopivana ajankohtana. Saat ilmoituksen tekstiviestillä tai sähköpostilla, kun paketti on noudettavissa. Ota mukaan henkilöllisyystodistus noutaessasi lähetystä. Sinua lähimmät noutopisteet voit tarkistaa Matkahuollon toimipaikkahausta. Haethan pakettisi Matkahuollon noutopisteestä 7 vrk:n sisällä, muuten se palautuu lähettäjälle. Myös matkahuollon pakettiatomaateissa pakettia säilytetään 7vrk, jonka jälkeen se palautuu takaisin. Paketin kulkua voit seurata Matkahuollon toimitusseurannan avulla.

    Jos et itse pääse tai ehdi noutamaan tilaustasi ja paketin noutaa joku muu kuin osoitetarraan nimetty henkilö, tarvitsee vastaanottaja henkilötodistuksen lisäksi valtakirjan. Voit tulostaa valtakirjan tästä.

    3. POSTIPAKETTI 

    Postipaketti toimitetaan valitsemaasi noutopisteeseen tai automaattiin. Saat ilmoituksen tekstiviestillä sekä sähköpostilla heti, kun pakettisi on noudettavissa. Ota mukaan henkilöllisyystodistus noutaessasi lähetystä. Huomio, että mikäli valitsemasi noutopiste on täynnä tai paketti ei kooltaan mahdu automaattiin, posti toimittaa pakettisi automaattisesti seuraavaan lähimpään vapaana olevaan pisteeseen ja saat tästä tiedon noutoilmoituksessa. Voit seurata pakettisi kulkua postin lähetysten seurannan avulla. Postin paketteja säilytetään noutopisteessä maksutta 7 vuorokautta, jonka jälkeen ne palautuvat takaisin lähettäjälle. 

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Voit valita tilaukseesi myös kontaktittoman kotiinkuljetuksen.

    4. MATKAHUOLTO KOTIJAKELU

    Matkahuollon kotiinkuljetus sovittuna ajankohtana. Toimitusaika 1-3 arkivuorokautta. Vastaanottajalle ilmoitetaan saapuvasta paketista tekstiviestillä jakeluajan sopimiseksi ja se jaetaan vastaanottajalle seuraavana arkipäivänä. Mikäli vastaanottajaa ei tavoiteta, paketti palautuu noudettavaksi lähimpään matkahuollon palvelupisteeseen, josta sen voi noutaa tai tilata sille uuden kuljetuksen.

    4.1. MATKAHUOLTO JAKO PAKETTI.

    Matkahuolto toimittaa jako -paketit nopeasti ja turvallisesti yksityishenkilöille ja yrityksiin suoraan toimitusosoitteeseen arkipäivisin klo 16.00 mennessä. Lähetys toimitetaan klo.16. mennessä ilman ennakkoilmoitusta. Mikäli vastaanottajaa ei tavoiteta, tilaus palautuu asiakkaan noudettavaksi lähimpään matkahuollon toimipisteeseen.

    5. POSTI KOTIPAKETTI

    Kotipaketti toimitetaan vastaanottajalle osoitekortissa merkittyyn osoitteeseen. Posti ottaa kahdesti yhteyttä vastaanottajaan toimitusajankohdan sopimiseksi. Palveluun sisältyy yksi toimitusyritys – tarvittaessa lähetykselle saa maksullisen uudelleentoimituksen.

    Toimitukset tehdään arkipäivisin. Suuremmissa kaupungeissa jakelu on mahdollinen klo 21 asti, muilla alueilla lähetykset toimitetaan klo 14 mennessä.

    Jos vastaanottajaa ei tavoiteta, paketti ohjautuu osoitetta lähimpään noutopisteeseen ja hänelle jätetään yhteydenottopyyntö paperisena. Jos vastaanottaja ei ole yhteydessä, lähetys palautetaan lähettäjälle 7 vuorokauden kuluttua.

    5.1. POSTI EXPRESS-PAKETTI

    Perilletoimitus seuraavana arkipäivänä lähetyksestä kotiin tai työpaikalle ma-pe klo 16 mennessä, ilman erillistä ilmoitusta. Palveluun kuuluu yksi jakeluyritys. Jos vastaanottajaa ei tavoiteta, hänelle jätetään noutoilmoitus. 

    Voit myös valita kassalla toimituksen lähetettäväsi asiakastiedoista poikkeavaan toimitusosoitteeseen esim. lahjaksi.
    Tällöin ainoastaan lähetyslista ( näkyy lähettäjä, ei näy hintoja) lähetetään paketin mukana ja kuitti jää tilausvahvistuksesta tulostettavaksi maksajalle eli asiakkaalle.

    Toimitus Eurooppaan 


    6. POSTNORD MYPACK COLLECT (Picup Point) 

    PostNord Service point (MyPack Collect)
    • Environmentally friendly delivery to the PostNord service point of your choice.
    • Estimated delivery time 1–3 weekdays.
    • Youcan follow the delivery with the
    PostNord app.
    • Your parcel will be delivered to a PostNordin pick up point. You will receive a notification via the app, SMS and/or email, when your parcel is ready to be
    picked up.The person collecting the parcel must present a valid ID and arrival notification.

    7. POSTNORD MYPACK HOME (Home delivery) 

    Environmentally friendly delivery to your door at the agreed time.
    • Home delivery on the weekdays 8 am to 9 pm.
    • In the largest cities real-time trackable deliveries also in the evenings. Estimated delivery time 1–3 weekdays.
    • Modify your delivery as preferred.
    • PostNord will deliver to your door at the agreed time on the weekdays from 8 am to 9 pm, depending on the delivery area. You will receive a
    notification via SMS or email. You can change the delivery time or give an authorization to deliver your shipment without a signature via the link in the
    shipment notification. If you are not on site at the time of delivery, contact PostNord customer service to arrange a new delivery.

    We do not offer free returns for international shipping outside of Finland (Postnord deliveries). The customer is responsible for the cost of the return.
    If you want to make a return, please contact us: asiakaspalvelu@pilateskauppa.fi for the return label.

    Return costs are charged according to the original cost of shipping or realized return cost and are deducted from the amount to be returned when the return has arrived and after it has been accepted and processed.


    6. PALAUTUSOIKEUS ( kuluttaja-asiakkaat)


    Pilateskauppa.fi verkkokaupasta ostetuilla käyttämättömillä ja myyntikuntoisilla tuotteilla on yksityisasiakkaita koskeva kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus. Poikkeuksena hygieniatuotteet, alusvaatteet, sukkatuotteet, kosmetiikka ja elintarvikkeet (teet). Tarjoamme lähes kaikille tuotteillemme maksuttoman palautuksen, kun ne toimitetaan palautusohjeistuksemme mukaisesti. Maksuton palautusoikeus koskee vain kotimaan tilauksia ja 100% myyntikuntoisia tuotteita. Palautukset hoituvat valitusta toimitustavasta riippuen käyttämällä joko Postin tai Matkahuollon asiakaspalautussopimustamme. Vuonna 2014 voimaan astuneen lakimuutoksen myötä asiakkaalla on ilmoitusvelvollisuus peruutus/palautusoikeuden käyttämisestä. Asiakkaan on erikseen ilmoitettava palautusoikeuden käyttämisestä ennen palautuksen tekemistä ja viimeistään 14 päivän kuluessa tuotteiden tai viimeisen toimituksen vastaanottamisesta (noutopäivän ollessa ensimmäinen päivä) mukaanlukien viikonloput ja pyhäpäivät. Saat paluuviestin, että se on lähetetty onnistuneesti perille. Ilmoituksen jälkeen tuotteet tulee palauttaa viimeistään 14vrk kuluessa. Ulkomaan palautuksista veloitetaan palautuskulut alkuperäisen toimituskulun mukaisesti ja ne vähennetään palautettavasta summasta palautuksen käsittelyn yhteydessä.

      Katso tarkemmat palautusohjeemme kokonaisuudessaan tästä linkistä.

    Mahdollisissa reklamaatio-/ tuotteen valmistusvirheasioissa tai jos epäröit tuotteen palautusoikeutta , ota yhteyttä asiakaspalveluumme: asiakaspalvelu@pilateskauppa.fi tai soita: 0469201584.

    Yritykset

    Yritysten väliseen kaupankäyntiin sovelletaan kauppalakia. Yritysasiakkaan tarjouspyyntöön perustuvat ja lasketut tarjoushinnat ovat voimassa 7 päivää ellei erikseen muuta sovita.


    7. TIETOSUOJAKÄYTÄNTÖ ja SSL -suojaus.

    Verkkokaupamme käyttää tietoliikenneturvaa lisäävää SSL -suojattua yhteyttä, joka ilmenee osoiterivillä näkyvänä vihreänä lukkona.
    SSL -suojauksella tarkoitetaan, että kaikki kauppamme ja asiakkaan välillä tapahtuva tietoliikenne, eli osto- ja rekisteröintitilanteissa annetut yhteystiedot, kuten sähköposotiosoitteet ja osoitetiedot salataan ulkopuolisilta ja ovat näin turvassa.

    “SSL-sertifikaatti

    SSL-sertifikaatti on luotettavan sertifiointiauktoriteetin myöntämä ja allekirjoittama digitaalinen varmenne siitä, että verkko-osoitteessa vastaava palvelin juuri se, joka se väittää olevansa.

    Sertifikaatti asennetaan verkkokaupan palvelimelle, jonka jälkeen palvelin käyttää HTTP-yhteyden sijaan HTTPS-yhteyttä. Suojattu yhteys ilmenee selaimen osoiterivillä lukkoikonina, jonka kautta sertifikaatin tiedot voi tarkastaa.

    Turvallinen ja salattu yhteys verkkokaupassa varmistaa, että kaikki asiakkaan ja kaupan välinen tietoliikenne on turvassa hakkereilta ja muilta tahoilta, jotka mahdollisesti yrittävät vakoilla tai varastaa tietoja.”

    Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen käsittelyyn ja toimitukseen tarvittaviin toimiin. Yhteystietoja ei luovuteta eteenpäin eikä niitä käytetä suoramarkkinointiin tai mihinkään muuhunkaan tilauksen tuotteita tai toimitusta koskemattomaan asiaan ilman asiakkaan suostumusta. Sähköpostiosoitetta tai puhelinnumeroa ei siis käytetä suoramarkkinointitarkoitukseen kuten uutiskirje tai tekstiviesti ilman asiakkaan erillistä suostumusta.

    Mikäli maksat ostoksesi pankin verkkopalvelussa, siirryt pankin salattuun yhteyteen. Kortti- tai tilitietosi eivät missään tilanteessa välity verkkokaupalle, saamme ainoastaan tiedon suorituksesta.

    Selaa tuotemerkkejä